Bouwjaar | 01-05-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
€ 37.425,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
2e rangée de sièges avec banquette divisée/rabattable, 4 haut-parleurs, système audio : Multimédia Toyota Touch avec écran tactile couleur 7 pouces, rétroviseurs extérieurs électriques. réglable et chauffant, siège passager double, système mains libres Bluetooth, vitre coulissante en 2ème rangée, portes battantes arrière avec angle d'ouverture à 180°, climatisation, immatriculation camion, système d'avertissement de pression des pneus (TPWS), pneus 215/65 R16, norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6AP), siège avant droit réglable, équipement des sièges : 6 places, jantes acier 16 pouces, espace de rangement sous le siège passager, écran multifonction TFT, interface USB, 3e feu stop , tuner DAB (réception radio numérique), répartition électrique de la force de freinage, séparation du coffre à bagages (secteur), portes battantes arrière avec vitrage, rétroviseur intérieur à atténuation automatique, carrosserie/structure : break, moteur 2,0 litres - 106 kW D-4D KAT, empattement 3275 mm, roue de secours dans les pneus moteurs, porte coulissante à droite avec vitrage, siège avant gauche réglable en hauteur, système de freinage antiblocage (ABS), assistant de freinage, type de conduite : traction avant, contrôle automatique de la stabilité et traction (ASC+T), boîte 6 rapports, airbag latéral conducteur/passager, système de siège enfant Isofix, système airbag de tête, Verrouillage centralisé avec télécommande, ordinateur de bord, système d'aide à la conduite : Hill Start Control (HAC), régulateur de vitesse (tempomat), direction assistée électrique, allumage automatique des phares, antibrouillards, feux de jour, filtre à particules, système Stop&Go (TSGS)
Les données de consommation indiquées se réfèrent aux valeurs WLTP.
5 portes
Efficacité CO2 Classe: A +
Délai de livraison: 4 semaines
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.