Toyota RAV4 2.0 VVT-iE 176 Pk Active | Automaat | Trekhaak | Navi | PDC | NL Auto | 1500Kg trekgewicht | Rijklaarprijs

€ 27.475,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 81.283 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Toyota RAV4 2.0 VVT-iE 176 Pk Active | Automaat | Trekhaak | Navi | PDC | NL Auto | 1500Kg trekgewicht | Rijklaarprijs


€ 27.475,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 81.283 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Zessen Lexmond BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 6
Postcode 4128 LC
Plaats Lexmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)347 - 358000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zessen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2019 - dec 2021

Technische informatie
Koppel: 207 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Origineel Nederlandse Rav-4 Automaat met 1500Kg trekgewicht! Prijs is geheel rijklaar inclusief benodigd onderhoud, minimaal 11 maanden APK, volledig poetsen, 12 maanden BOVAG garantie, 1 jaar mobiliteit garantie en minimaal 1/2 tank brandstof.

Er is volop leefruimte in deze Toyota RAV4, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze dealeronderhouden auto uit 2019 heeft 81283 kilometer gelopen. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en getint glas.

Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Ook is de Toyota uitgerust met: achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota RAV4 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. Ook helpen het hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te ma

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie