Bouwjaar | 07-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.196 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | - |
€ 17.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.196 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Nachsem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Waimes 94 |
Postcode | 4960 |
Plaats | Malmedy |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 338301 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nachsem.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hayon électrique, Phares à halogène, Rétroviseurs extérieurs chauffants, Rétroviseurs extérieurs en couleur carrosserie, Pare-chocs en couleur carrosserie, Poignées de portes en couleur carrosserie, Phares antibrouillard avant, Roue de secours temporaire, Vitres surteintées côté arrière + lunette , Essuie-glace arrière, Antenne de toit, Rétroviseurs extérieurs chauffants et avec revêtem, Parking Assist Sensors à l \ \ \ 'avant et à l \ \ \ 'arrière , Pneus 235/55R18, Feux de jour LED, Système Follow me home éclairage d \ \ \ 'accompagnement, Blocs optiques arrière LED, Rétroviseur intérieur électrochromatique, Plafonnier, Lampes de lecture à l \ \ \ 'avant, Jantes alu 18 \ \ \ ' \ \ \ ' \ \ \ Machine faced \ \ \ , Volant réglable en hauteur, Volant gainé de cuir, Pare-soleil avec miroir de courtoisie et volet, Verrouillage central avec système Smart Entry - St, Indicateur de pression des pneus, Pommeau de levier de vitesse en cuir, Écran couleur TFT multi-informations intégré au ce, Commandes audio intégrées au volant, 6 haut-parleurs, WIL Whiplash Injury Lessening , dispositif de pré, Blind Spot Monitor dispositif de surveillance des, Totaliseur kilométrique, Compteurs analogiques, AHB Automatic High Beam , allumage automatique de, ABS système de freinage anti-blocage, Airbag conducteur SRS, Airbag passager SRS, Airbags rideaux arrière SRS, Airbags rideaux avant SRS, Airbags latéraux avant SRS, BA Brake Assist , système d \ \ \ 'assistance au freinag, EBD, répartiteur électronique de freinage, Système d \ \ \ 'immobilisation, Sécurité enfant sur les portières arrière, Freins à disques pleins à l \ \ \ 'arrière, Freins à disques ventilés à l \ \ \ 'avant, Ceintures de sécurité arrière à 3 points ALR/ELR, Ceintures de sécurité avant à 3 points avec préten, Boîte de vitesses manuelle à 6 rapports, VSC, contrôle de la stabilité du véhicule, Airbag de genou conducteur , Rangements dans les dossiers des sièges avant, Cache-bagages, 2 porte-gobelets à l \ \ \ 'avant, Lane Departure Alert LDA , Road Sign Assist RSA , Boîte à gants verrouillable, Compartiment de rangement sous le plancher à l \ \ \ 'ar, Rangements multi-usages dans la console centrale, Compartiments de rangement dans les portières, Prise 12v, Intérieur en tissu, Siège conducteur réglable en hauteur, Fixations ISOFIX sur siège arrière 2 , Set stickers Warranty - insur., RAILS DE TOIT, PASSPORT RAV4 conv, - Très beau Toyota Rav4 Dyn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.