Bouwjaar | 03-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gego Nannine |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Marche 718 |
Postcode | 5100 |
Plaats | Naninne |
Land | België |
GSM | +32 (0)473 - 957856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- ** MAGNIFIQUE RAV4 FULL OPTIONS EN 4X4 !!! **
- Série haut de gamme STYLE BI-TONS: grand GPS couleurs, caméra 360 arrière+avant+cotés, kit main libre Bluetooth, capteurs de parking avant+arrière, hayon électrique, grand toit panoramique et ouvrant, sièges en full cuir chauffants, rétroviseur intérieur digital caméra 3D, phares Full LED, ...
- JBL® PACK: JBL® Premium Sound System avec 9 haut-parleurs, Smart Rear View Mirror.
- TOYOTA SAVETY SENS système de sécurité pré-collision PCS avec alerte de collision vers l'avant et freinage automatique d'urgence, avertisseur de sortie de la file de circulation et correction de la trajectoire LDA, gestion automatique des feux de route AHB, détecteur dangles morts BSM et reconnaissance des panneaux de signalisation RSA.
- Equipée en plus dune attache remorque !
- Hybride = plus de plaisir de conduite et moins de consommation 6.0l/100km pour 223cv. Véhicule parfait pour tout type de parcours. Moins de taxes et dassurances car seulement les 131kw du moteur essence sont pris en compte.
- Financement et reprise de votre ancien véhicule possible.
- Véhicule vendu avec le nouveau système de garantie TOYOTA RELAX 10ANS! Garantie + assistance partout en Europe jusque 05/2029 ou 200.000km! Egalement sur la batterie du système hybride!
GROUPE GEGO, CONCESSIONNAIRE OFFICIEL TOYOTA A NAMUR ET SOMBREFFE. SPÉCIALISTE VÉHICULES HYBRIDE DEPUIS 22ANS!
Visitez toutes nos occasions/directions sur GEGOTEAM.BE ou E.LAURENT 0473/95.78.56 de 9h à 18h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.