Toyota RAV4 2.5 HSD STYLE Bi-Tone

€ 27.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.860 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen -

Toyota RAV4 2.5 HSD STYLE Bi-Tone


€ 27.995,-

Algemeen

Bouwjaar 03-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.860 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Gego Nannine
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Marche 718
Postcode 5100
Plaats Naninne
Land België
GSM +32 (0)473 - 957856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

- ** MAGNIFIQUE RAV4 FULL OPTIONS EN 4X4 !!! **
 
- Série haut de gamme STYLE BI-TONS: grand GPS couleurs, caméra 360 arrière+avant+cotés, kit main libre Bluetooth, capteurs de parking avant+arrière, hayon électrique, grand toit panoramique et ouvrant, sièges en full cuir chauffants, rétroviseur intérieur digital caméra 3D, phares Full LED, ... 
 
- JBL® PACK: JBL® Premium Sound System avec 9 haut-parleurs, Smart Rear View Mirror.
 
- TOYOTA SAVETY SENS système de sécurité pré-collision PCS avec alerte de collision vers l'avant et freinage automatique d'urgence, avertisseur de sortie de la file de circulation et correction de la trajectoire LDA, gestion automatique des feux de route AHB, détecteur dangles morts BSM et reconnaissance des panneaux de signalisation RSA.
 
- Equipée en plus dune attache remorque !
 
- Hybride = plus de plaisir de conduite et moins de consommation 6.0l/100km pour 223cv. Véhicule parfait pour tout type de parcours. Moins de taxes et dassurances car seulement les 131kw du moteur essence sont pris en compte.

 
- Financement et reprise de votre ancien véhicule possible.
 
- Véhicule vendu avec le nouveau système de garantie TOYOTA RELAX 10ANS! Garantie + assistance partout en Europe jusque 05/2029 ou 200.000km! Egalement sur la batterie du système hybride!

 
GROUPE GEGO, CONCESSIONNAIRE OFFICIEL TOYOTA A NAMUR ET SOMBREFFE. SPÉCIALISTE VÉHICULES HYBRIDE DEPUIS 22ANS!
Visitez toutes nos occasions/directions sur GEGOTEAM.BE ou E.LAURENT 0473/95.78.56 de 9h à 18h
 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie