Bouwjaar | 19-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 142.849 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
€ 28.890,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 142.849 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Eems B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Frittemaleane 2 |
Postcode | 8605 CH |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 764410 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovandereems.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2019 - jul 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 88 kW (120 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.135 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Standaard worden onze auto's rijklaar afgeleverd. U kunt kiezen voor een servicepakket van € 595,-. Kijk voor meer informatie over dit servicepakket bij de button garantie op onze website.
Aan druk of zetfouten op internet kunnen geen rechten worden ontleend.
Jorgen van der Eems is in 1984 begonnen met de in- en verkoop van auto's. Scherp en helder zakendoen alsmede het leveren van kwaliteit zijn belangrijke pijlers voor ons bedrijf. Door de jarenlange ervaring en goede contacten met leveranciers en ons puur te richten op in- en verkoop, kunnen wij leveren tegen de scherpst mogelijke prijs. U wordt ontvangen in een ontspannen ongedwongen sfeer en de koffie staat voor U klaar! Een vrijblijvende proefrit kan op afspraak ook buiten reguliere openingstijden gemaakt worden. De technische kant wordt door ons uitbesteed en verzorgd door Bovag garage Betten, gevestigd in hetzelfde pand, waardoor korte lijnen en snelle service gewaarborgd zijn. Graag tot ziens op de Frittemaleane 2 te Sneek.
Bij Auto van der Eems doen wij natuurlijk altijd ons uiterste best om alle gegevens zo correct mogelijk in te vullen. Maar feit blijf: wij hebben meer verstand van auto's dan van computers. Het kan dus voorkomen dat er een keer een foutje zit in de gegevens. Mocht je twijfelen aan de juistheid van de gegevens of een foutje ontdekken, dan horen wij heel graag van je. We controleren dan nog eens de gegevens om te kijken of het klopt. Controleer de opties dus goed voordat je een auto koopt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.