vorige 15 van 13.669 volgende

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic Aut. Navi|Adapt.Cruise|Cam|Clima

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.401 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic Aut. Navi|Adapt.Cruise|Cam|Clima


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.401 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FLEVO Mobiel
Contactpersoon Roderick Kreunen
Adres Handelsweg Noord 37-39
Postcode 8251 JS
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flevomobiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R18
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.600 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.205 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Hoe je auto's moet bouwen, weten ze bij Toyota maar al te goed. Zuinig, innovatief en duurzaam onderweg? 'Let's go places'! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, warmtewerend glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Achter het stuur van deze Toyota bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is, de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan en adaptive cruise control helpt u om de juiste afstand te bewaren tot uw voorligger. Met de keyless entry ontgrendelt deze Toyota RAV4 zich automatisch als u het portier wilt openen. Met verstelbaar stuur en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. In de Toyota RAV4 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het accident avoidance system kijkt met u mee en helpt om ongevallen te voorkomen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers.

Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

= Bedrijfsinformatie =

Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we werke

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie