Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Dynamic AUTOMAAT/NAVIGATIE/4X4

€ 44.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.509 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.500 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Dynamic AUTOMAAT/NAVIGATIE/4X4


€ 44.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.509 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.500 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kees Balvert
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenweg 4A
Postcode 2681 RE
Plaats Monster
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 247204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.suzukikeesbalvert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden garantie: 12 maanden Garantie, Onderhoudsbeurt naar onderhoudsschema, 12 maanden APK-keuring, 12 maanden pech hulp in heel Europa (alleen voor Suzuki), tot halve tank brandstof en de auto is van binnen en buiten gepoetst. U komt zo niet voor onverwachte kosten te staan, elders betaalt u tot 995,- euro voor een vergelijkbaar afleverpakket!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

= Bedrijfsinformatie =

RIJKLAARPRIJS!! Wij leveren inclusief: 12 maanden Garantie, Onderhoudsbeurt naar onderhoudsschema, 12 maanden APK-keuring, 12 maanden pech hulp in heel Europa (alleen voor Suzuki), tot halve tank brandstof en de auto is van binnen en buiten gepoetst. U komt zo niet voor onverwachte kosten te staan, elders betaalt u tot 995,- euro voor een vergelijkbaar afleverpakket! Eventuele zet- en drukfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie