Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
€ 31.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarsOnline bvba |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leedsesteenweg 136 |
Postcode | 9420 |
Plaats | Erpe-Mere |
Land | België |
GSM | +32 (0)472 - 448200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsonlinebvba.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carsonline, Quality Without Compromise...
+/- 41 D KM
*Prijs is BTW inbegrepen1 jaar garantieOngevalvrijBelgische wagenAfkomstig van eerste eigenaarIn showroomstaatOnderhoud steeds op tijd uitgevoerd bij erkende merkverdelerGeen krassen of deukenNiet in gerookt, geen slechte geuren of haren van huisdieren in de wagenOnderhoud en herstellingen onder garantie kunnen uitgevoerd worden bij een garage in uw buurtWagen wordt gekeurd voor verkoop met keuringsrapport van SBAT (96 punten)Wordt afgeleverd met Carpass zodat u zeker bent van de kilometerstandBTW aftrekbaar voor zelfstandigen, mensen met een handicapOvername van uw wagen altijd mogelijk, jong of oudWij zijn open van Ma tot Za van 8 tot 20u en op Zondag en feestdagen van 8.30 tot 12.30 MAAK ALTIJD een afspraak!Plaats waar u de wagens kan bezichtigen: Leedsesteenweg 136 9420 Erpe-Mere.Voor meer vragen of om een afspraak te maken kan u terecht op het nummer 0472/448200 (Robin)Andere info over ons op onze website www.carsonlinebvba.be
Prix est TVA comprise1 an de garantiePas accidentéeVoiture BelgePremiér proprietaireEtat showroomEntretien toujours fait chez concessionnairePas des griffes ni des bossesPas d'odeurs de fume ou des animeaux domestiquesEntretien et reparations sous garantie peuvent dans un garage près de chez vousControle technique pour la vente avec CarpassTVA deductible pour les indépendants, personnes handicappésReprise de votre voiture toujours possibleHeures d'ouverture: Lu-Sa de 8 a 20h Dimanche de 8.30 a 12.30 CHAQUE JOUR seulement sur rendez-vous!Adresse de stock: Leedsesteenweg 136 9420 Erpe-MerePlus des questions ou faire un rendez-vous? Appelez le 0472/448200 (Robin)Autres renseingnements www.carsonlinebvba.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.