Toyota Urban Cruiser 1.3 VVT-i 1e eigenaar Clima Keyless Hoge instap Historie
€ 8.245,-
Bouwjaar | 28-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.038 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.038 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasiondealer 't Gooi B.V. |
Contactpersoon | V.C. Duijf |
Adres | Koninginneweg 64 |
Postcode | 1241 CW |
Plaats | Kortenhoef |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6566868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasiondealerhetgooi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 393 x 173 x 153 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
NET BINNENGEKOMEN;
Deze Toyota Urban Cruiser komt uit 2013, werd geleverd van 01-04-2009 tot 31-12-2013 en kostte toen € 22.880,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzinemotor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1329 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 1105 kg. De APK is geldig tot 28-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,- per kwartaal.
GRAAG BEGRIP VOOR ONZE WERKWIJZE:
- A.U.B. NIET VRAGEN NAAR 'DE LAAGSTE PRIJS' VAN EEN AUTO. EEN (MOGELIJKE?!) KORTING ZONDER INRUIL BESPREKEN WE ALS U BIJ ONS BENT ONDER HET GENOT VAN EEN KOPJE THEE OF KOFFIE...WIJ WERKEN REEDS MET SCHERPE MEENEEMPRIJZEN EN ER KOMEN GEEN EXTRA AFLEVERKOSTEN BIJ !
- BIEDEN OP AFSTAND HEEFT (BIJ ONS) GEEN ZIN. BIEDEN 'NAAST DE AUTO' A.U.B.
- MET EEN INRUIL ALTIJD LANGSKOMEN. WIJ GEVEN GEEN INRUILPRIJS AF 'OP AFSTAND' ZONDER DE AUTO LIVE GEZIEN TE HEBBEN.
- OP E-MAILS OF MARKTPLAATS-CHATS ZONDER GELDIG TELEFOONNUMMER WORDT NIET GEREAGEERD.
- WIJ KUNNEN NIET ALLE E-MAILS EN CHATS BEANTWOORDEN, EEN BELLETJE IS SNELLER, DUIDELIJKER EN PERSOONLIJKER DAN VELE E-MAILS / CHATS OVER EN WEER...
Van harte welkom bij Occasiondealer 't Gooi B.V. Onze specialisatie is de verkoop van gebruikte auto's tot € 10.000,-
Onze Occasions zijn merendeel afkomstig van grote dealerbedrijven. Wij letten bij de inkoop extra op de volgende zaken : Onderhoudshistorie, schadeverleden en een laag aantal vorige eigenaren (veelal zijn onze auto's afkomstig van 1e, 2e of 3e eigenaar). Inruilen van uw huidige auto, fiets of boot behoort (bijna) altijd tot de mogelijkheden. U moet dan wel langskomen met het object, wij bieden geen inruilprijs zonder iets 'live'/ in het echt gezien te hebben...Daarnaast moet u onze auto ook eerst zien...Stap 1 is derhalve langskomen. Wij berekenen geen afleverkosten maar werken met zogenaamde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Urban Cruiser | Wel degelijk bijzonder
Een speciale auto is leuk, maar brengt ook de nodige luxeproblemen met zich mee. Een sportwagen gaat alles voorbij, behalve het tankstation. Een terreinauto is een duur betaald stuk techniek dat obstakels kan overwinnen die er niet zijn. Daarom komt Toyota nu met een bijzondere, maar verstandige auto. Hoe verstandig is de Urban Cruiser?
De Toyota Urban Cruiser is een bijzondere auto, maar dan zonder de luxeproblemen die bij dergelijke auto's horen. Ondanks het bijzondere uiterlijk is de Urban Cruiser even verstandig als iedere Toyota
Plus
- zuinig en vlot
- stoere verschijning
- degelijke Toyota-techniek
Min
- grote draaicirkel
- stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- kleine voorstoelen / lage hoofdsteunen
Conclusie
Is Toyota er in geslaagd een auto te maken die bijzonder is, maar geen luxeproblemen kent zoals een torenhoog verbruik, matige rijeigenschappen of onbetrouwbare techniek? Om met het laatste te beginnen: de betrouwbaarheid en daarmee de restwaarde zijn bij Toyota altijd een ijzersterk punt, dus ook bij deze Urban Cruiser.
Daarbij is de vormgeving stoer en opvallend, alhoewel het aan bijzondere accessoires of zelfs maar spannende kleuren ontbreekt. Zoals Toyota belooft, haalt de Urban Cruiser maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten, maar dit wordt teniet gedaan door de kleine voorstoelen en een stuurwiel dat onvoldoende verstelbaar is.
In vergelijking met de concurrentie onderscheidt de Urban Cruiser zich vooral door het lage verbruik en de uitgebreide veiligheidsvoorzieningen. Mede door de riante standaarduitrusting is de Urban Cruiser duurder, maar biedt wel meer waar voor z'n geld. Degelijk én bijzonder dus!