Volkswagen Arteon Shooting Brake 1.4 TSI eHybrid R-Line Business+ PANO | CAMERA | STANDKACHEL |
€ 35.950,-
Bouwjaar | 22-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.729 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Arteon Shooting Brake 1.4 TSI eHybrid R-Line Business+ PANO | CAMERA | STANDKACHEL |
€ 35.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.729 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 1 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2021 - apr 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 187 x 146 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.709 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal
ZEER GOED UITGERUSTE ARTEON MET DE VOLGENDE OPTIES:
0NB Opschrift in basisuitvoering
0RF Met elektrische stuurkolomvergrendeling (ELV)
0SB Stickers/plaatjes in Duits
1A5 Brandstofsysteem benzine-inspuiting
1EX Speciaal typeplaatje voor EG voor M1-wagens op geel kenteken
1G0 Zonder reservewiel
1JL Demping achter
1Q2 Trillingsdempergewicht stuurwiel, 36 Hz
1SA Zonder extra carterbeschermplaat
1Z0 Eerste brandstoftankvulling fabriek
20C Elektromotor 85kW /aggr. 0EC.B (hybride)
2A0 Zonder transportuitrusting
31K Kentekenplaathouder vóór en achter (ECE)
3GA Zonder laadvloer
3H0 Zonder ontgrendeling rugleuning voor voorstoelen
3W6 Uitgebreide geluidsisolatie interieur
3Y0 Zonder rolgordijn
4D0 Zonder stoelventilatie/massagestoelen
4V0 Zonder verstelling bijrijdersstoel vanaf achterbank
5C0 Zonder speciale carrosseriemaatregelen
5D1 Draaggolffrequentie 433,92 tot 434,42 MHz
5K7 Transportbeschermingshoes (confectiehoes) met extra transport-beschermingsmaatregelen
6A0 Zonder brandblusser
6SE Textile luggage compartment trim
6Y8 Snelheidsbegrenzingssysteem
7E0 Zonder warmteaccumulator/extra verwarming
7G0 Zonder voorbereiding voor VTS (Vehicle Tracing System)
7QA Zonder cd/dvd voor navigatie
7U0 Motorstart standaard
7ZS Wagenklasse-differentiatie -3H0-
8GZ Zonder dynamo
8X0 Zonder koplampsproeiers
9B0 Zonder telepas-apparaat
9D0 Zonder voorbereiding voor het inbouwen van een zendontvangapparaat
A60 Categorie 0
A8F Sportuitrusting
B0A Onderdelenset zonder landspecifieke inbouwvoorschrift
C18 Typegoedkeuring aanvulling
COUNTRY:DE
E0A Geen actie-uitvoering
EAJ EAJ
EF1 Instelmogelijkheid van de demping van het onderstel en ook de stuurondersteuning
EL5 Onlineservice, met OCU, met autoradio codering, zonder startblokkeringssnelkoppeling
ER1 Regiocode " ECE " voor radio
EXT.ENG:Y
EXT.GEAR:Y
F0A Geen speciale wagen, standaarduitv.
FC1 Met Individual-inbouw
FM5 Uitvoering hybride
G10 Demping vóór
GP
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Arteon | Exclusief voor het volk
Vrijwel alle luxe merken hebben er één: een vierdeurs sedan met de ranke lijnen van een coupé. Zo'n auto is exclusief en toch praktisch. Met de komst van de Volkswagen Arteon zou de vierdeurs coupé ook bereikbaar moeten worden voor het gewone volk. Maar helaas, toen de Arteon op de markt verscheen, was deze echter alleen leverbaar met sterke en dus dure motoren. Daardoor was het geen coupé voor het volk, maar voor de elite. Daar komt nu verandering in met de "Arteon 1.5 TSI".
De Volkswagen Arteon is de eerste vierdeurs coupé van een alledaags merk. Gezien de prijs is de 1.5 TSI een prima aanbod en rijdt de auto zo goed als hij er uitziet.
Plus
- vlotte, zuinige 1.5 TSI motor
- innovatieve semi-zelfrijdende functies
- geslaagde vormgeving
Min
- matige hoofdruimte
- interieur minder fraai dan exterieur
Conclusie
De Volkswagen Arteon is de eerste vierdeurs coupé van een alledaags merk. Tot nu toe boden alleen luxemerken dergelijke auto's aan en dat betekende ook "luxe prijzen". Als het gaat om de uitrusting en het uiterlijk, kan de Arteon de vergelijking met vierdeurs coupés van chique fabrikanten goed doorstaan.
Met de 1.5 TSI motor zijn de prestaties uiteraard minder dan die van gespierdere modellen van andere merken, maar daar is de prijs ook naar. Alhoewel de 150 pk sterke Arteon geen overdaad biedt, zijn de prestaties ruim voldoende. Dankzij slimme techniek (cilinder-uitschakeling en zeilfunctie) heeft deze exclusieve auto voor het gewone volk ook nog eens een lage kilometerprijs.