Volkswagen Golf 1.0 eTSI Highline Advance Aut- Stoelmassage, Memory, Sfeerverlichting, Park Pilot, Park Assist, Ada Cruise, Stuur/Stoelverwarming
€ 26.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 24-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 eTSI Highline Advance Aut- Stoelmassage, Memory, Sfeerverlichting, Park Pilot, Park Assist, Ada Cruise, Stuur/Stoelverwarming
€ 26.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Haarlem B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Munterslaan 2 |
Postcode | 2014 KW |
Plaats | Haarlem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7920003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicehaarlem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 96 kW (131 PK)
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 6
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Leaseprijs: € 379 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
OOK IN ONZEKERE TIJDEN : FLEXLEASE ! BLIJF FLEXIBEL RIJDEN , IN EN UITSTAPPEN WANEER JIJ DAT WILT !
*** ONLINE 24/7 GEOPEND VOOR HET KOPEN/LEASEN VAN JE PERSONEN OF BEDRIJFSWAGEN ***
-----------------------------------------------------------------------------------------
Met meer dan 1500 personen en bedrijfswagens hebben wij altijd wat je zoekt. Direct uit eigen voorraad geleverd!
Koop, Lease, Financiering; alles is mogelijk! Direct rijden, ook in deze tijden en dat altijd voor een vast, laag bedrag per maand.
-----------------------------------------------------------------------------------------
FINANCIAL LEASE, PERSOONLIJKE FINANCIERING, FLEX LEASE. Alles onder één dak geregeld. Alles volledig (online) regelen, doe direct online je aanvraag en wij zorgen ervoor dat jij zo snel mogelijk kunt rijden!
MEER WETEN OVER LEASE/FINANCIERING: AUTOSERVICEHAARLEM. NL
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kies vandaag nog voor Flex Lease: in en uitstappen wanneer JIJ dat wilt! Een unieke Financiele leasevorm waarbij jij eigenaar wordt van de auto, maar flexibel bent in het omruilen. Dus zoek je iets groters, kleiners, of wil je liever een bedrijfswagen. Neem simpelweg de ingeloste waarde mee naar je nieuwe auto voor een vast laag maandbedrag. UNIEK in Nederland en toegankelijk voor iedereen! Dus ben je ondernemer (ook voor ZZP'ers, starters) of heb je een tijdelijk/vast dienstverb
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.