Volkswagen Golf 1.4 Hybrid Sfeerverlichtikng Navi Adap-Cruise Lane-Assist

€ 25.240,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.094 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf 1.4 Hybrid Sfeerverlichtikng Navi Adap-Cruise Lane-Assist


€ 25.240,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.094 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wim Hofman Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rottebandreef 38
Postcode 2661 JK
Plaats Bergschenhoek
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 5219482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohofman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - nov 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 80 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Donker grijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 13,8 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Outlet Pakket (€ 300): o Apk minimaal 6 maanden o Vloeistof Controle o Remmen Controle o Vervangen olie en oliefilter (indien van toepassing) o Wassen/stofzuigen o Nationale Autopas certificaat o Inruil mogelijk o 5 jaar Gratis APK
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- BOVAG 12 maanden (€ 300): o BOVAG Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- BOVAG 12 maanden + Outletpakket (€ 600): o BOVAG Garantie 12 maanden o Apk minimaal 6 maanden o Vloeistoffen + bandenspanning controleren en bijvullen o Remmen Controle o Vervangen olie en oliefilter (indien van toepassing) o Wassen/stofzuigen o Nationale Autopas certificaat o Inruil mogelijk o 5 jaar Gratis APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- BOVAG 12 maanden + onderhoud afleverpakket (€ 800): o 12 maanden volledige BOVAG garantie o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema inclusief hieruit voortvloeiende reparaties (excl. distributieriem indien van toepassing) o Nieuwe APK keuring (indien gewenst) o Reinigen in en exterieur o Nationale autopas certificaat logisch o 5 jaar Gratis APK o Service & pechhulppas voor 1 jaar
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

mooie en nette Golf eHybrid!

= Bedrijfsinformatie =

Kijkt u op www.autohofman.nl voor ons actuele aanbod, meer foto's, 360 graden binnen en buiten foto's en extra aflever en financieringsmogelijkheden! Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo actueel en accuraat mogelijk te weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleert u ook zelf de zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie