vorige 14 van 35.161 volgende

Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life 110PK | Navigatie | Parkeercamera | Verlengde garantie | Extra getint glas |

€ 25.949,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-07-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.754 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life 110PK | Navigatie | Parkeercamera | Verlengde garantie | Extra getint glas |


€ 25.949,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.754 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A-Point Hoofddorp
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacobus Spijkerdreef 4
Postcode 2132 PZ
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5541455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.a-point.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Soul, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-07-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- a.point standaard (inbegrepen):

- Tenaamstelling van de occasion 

- Minimaal 3 maanden geldige APK 

- Controle water, olie, lucht en banden 

- Poetsen binnen en buiten 

- Minimaal 1/4 tank brandstof 


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- a.point zekerheid (€ 695 meerprijs):

- 14 maanden a-point zekerheid garantie 

- Tenaamstelling van de occasion 

- Minimaal 6 maanden geldige APK 

- Nationale Autopas 

- Gegarandeerd 7.500 km (of 6 maanden) onderhoudsvrij rijden 

- Technische controle en preparatie 

- Poetsen binnen en buiten 

- Volle tank brandstof 

- Mobiliteitsgarantie* 

*vraag naar de voorwaarden. 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie