Volkswagen Golf Variant AUTOMAAT/ TREKHAAK/ PARK. SENSOREN/ STOEL EN STUUR VERWARM./ DIGITAL DASHBOARD/ ADAPT./
€ 26.999,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-07-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.645 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Volkswagen Golf Variant AUTOMAAT/ TREKHAAK/ PARK. SENSOREN/ STOEL EN STUUR VERWARM./ DIGITAL DASHBOARD/ ADAPT./
€ 26.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.645 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R&S Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslager 1 |
Postcode | 3861 SP |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38884946 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotive-rs.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Interieurkleur: Donkergrijs
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
= Bedrijfsinformatie =
R&S Automotive is een erkende autohandelaar gespecialiseerd in het importeren van Auto's.
Mocht er niet tussen staan wat u zoekt, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wie weet staat uw droomauto te koop in het buitenland! Deze kunnen wij dan zorgeloos importeren voor u. Hierover meer informatie op onze website.
Wij zijn een erkend autobedrijf en zijn aangesloten bij: RDW, NAP en nog veel meer.
Garantie / Financiering:
Tevens kunt u bij ons ook een financiering afsluiten. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen hierover.
Wij leveren al onze auto's af met standaard garantie, en een onderhoudsbeurt.
Inruil van uw huidige auto:
R&S Automotive biedt u de mogelijkheid om uw huidige auto in te ruilen.
Om een juiste prijsindicatie vast te stellen, kijken wij graag met u mee naar de auto, en de mogelijkheden.
Wij ontvangen graag het volgende:
duidelijke foto's van het voertuig
informatie over het voertuig (kilometerstand, bouwjaar, opties etc.)
uw prijsindicatie
Wij adviseren u om eerst contact met ons op te nemen alvorens u onze showroom bezoekt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat er voldoende tijd is om u te woord te staan en kunnen we teleurstellingen voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.