Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT NARDO PANO VOL

€ 43.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-11-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.869 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT NARDO PANO VOL


€ 43.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.869 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automotive Center Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Touwslagersweg 8A
Postcode 3449 HX
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 81964280 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automotivecenterwoerden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Ledig gewicht: 1.361 kg
GVW: 1.361 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): 1 maand huisgarantie - Technische controle van de auto - Vloeistoffen op peil - Nieuwe APK - Poetsbeurt in- en exterieur - Tenaamstelling - Vrijwaring inruilauto -
- Plus (€ 350 meerprijs): 3 maanden huisgarantie - Technische controle van de auto - Vloeistoffen op peil - Nieuwe APK - Poetsbeurt in- en exterieur - Tenaamstelling - Vrijwaring inruilauto -
- Premium (€ 700 meerprijs): 6 maanden huisgarantie - Technische controle van de auto - Vloeistoffen op peil - Nieuwe APK - Poetsbeurt in- en exterieur - Tenaamstelling - Vrijwaring inruilauto -

Hierbij bieden wij u aan:

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG CLUBSPORT 300PK!
De Golf verkeert zowel technisch als optisch in zeer nette staat!

De Clubsport is rijkelijk uitgerust met onder andere:
-Nürburgring-modus
- Elektrisch Glazen Panoramadak
- IQ Koplampen
- Achteruitrij Camera
- Sfeerverlichting
- ''18 Velgen
- Adaptief Cruise Control
-Leren bekleding
- Navigatie
- Lane Assist
- Front Assist
- Draadloos opladen
- Elektrisch verstelbare Memory seats
-Stoelverkoeling
-Stoelverwarming
-Harman Kardon Speakers
-Head up display
- Sfeerverlichting
-Stuurverwarming

= Bedrijfsinformatie =

INRUIL:
Wilt u uw huidige auto inruilen? Graag ontvangen wij: duidelijke foto's van het in- en exterieur van de auto, het kenteken, de kilometerstand en een richtprijs. Dit mag per mail of whatsapp.

FINANCIERING:
Automotive Center Woerden is een samenwerking aangegaan met een financieel adviesbureau.
Hierdoor kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn in de advisering van onze auto's in combinatie met gespreide betaling middels het Betaalplan.
De voordelen van het Betaalplan:
o Persoonlijk en deskundig advies op maat;
o Mogelijkheid tot boetevrij aflossen;
o Lage maandlasten;
o Looptijden van 12 tot en met 60 maanden;
o Wens van de klant staat centraal.

U bent van harte welkom voor een proefrit!
Wij zijn 7 dagen per week op afspraak geopend! Bel of mail voor een afspraak, zodat wij kunnen verzekeren dat de auto voor u klaarstaat!

Disclaimer. Hoewel aan de informatie van onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie