Volkswagen Golf Clubsport | KEYLESS | PANO | CAM

€ 46.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.450 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf Clubsport | KEYLESS | PANO | CAM


€ 46.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.450 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Leie Center
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meensesteenweg 95
Postcode 8500
Plaats Kortrijk
Land België
Telefoon +32 (0)56 - 242770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website leiecenter.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

2023 VOLKSWAGEN GOLF GTI CLUBSPORT 
7450 KM - 46.950 EUR - BTW aftrekbaar
Belgisch voertuig/1 eigenaar/ongevalvrij!
Onderhoud voor levering + Volkswagen garantie. Keuringsbewijs met detailverslag en car-pass worden meegeleverd bij het voertuig.
Samenstelling: Deep black metallic/ lederen interieur 'Vienna'
Omschrijving van de voornaamste opties:
Automatische klimaatregeling/AircoAlarmNavigatieParkeersensoren voor+achterAchteruitrijcameraMultifunctioneel stuurKeyless start+entryPanoramisch dakGlazen schuifdakZetelverwarmingZetelventilatieAdaptieve Cruise ControlSnelheidsbegrenzerElektrische zetelverstelling met geheugenfunctieElektrische spiegelsSfeerverlichting interieurLED Matrix verlichtingBluetoothUSB-aansluitingDAB radio...
Wenst u meer info?Tel: +32 470 400 501 (+whatsapp) / +32 56 242 771Mail: sales@leiecenter.be
Ontdek ons volledig aanbod op www.leiecenter.be 
Leie Center:  Verkoop tweedehandswagens / Onderhoud en herstelling / Erkende carrosserie / Belettering
LEIE CENTER KORTRIJK  |  Meensesteenweg 93-95  |  B-8500 - KORTRIJK  |  +32 56 242 770  |  www.leiecenter.be | We provide, your ride
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of miscalculaties in deze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie