Volkswagen Golf Clubsport | KEYLESS | PANO | CAM
€ 46.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leie Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meensesteenweg 95 |
Postcode | 8500 |
Plaats | Kortrijk |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 242770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | leiecenter.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
2023 VOLKSWAGEN GOLF GTI CLUBSPORT
7450 KM - 46.950 EUR - BTW aftrekbaar
Belgisch voertuig/1 eigenaar/ongevalvrij!
Onderhoud voor levering + Volkswagen garantie. Keuringsbewijs met detailverslag en car-pass worden meegeleverd bij het voertuig.
Samenstelling: Deep black metallic/ lederen interieur 'Vienna'
Omschrijving van de voornaamste opties:
Automatische klimaatregeling/AircoAlarmNavigatieParkeersensoren voor+achterAchteruitrijcameraMultifunctioneel stuurKeyless start+entryPanoramisch dakGlazen schuifdakZetelverwarmingZetelventilatieAdaptieve Cruise ControlSnelheidsbegrenzerElektrische zetelverstelling met geheugenfunctieElektrische spiegelsSfeerverlichting interieurLED Matrix verlichtingBluetoothUSB-aansluitingDAB radio...
Wenst u meer info?Tel: +32 470 400 501 (+whatsapp) / +32 56 242 771Mail: sales@leiecenter.be
Ontdek ons volledig aanbod op www.leiecenter.be
Leie Center: Verkoop tweedehandswagens / Onderhoud en herstelling / Erkende carrosserie / Belettering
LEIE CENTER KORTRIJK | Meensesteenweg 93-95 | B-8500 - KORTRIJK | +32 56 242 770 | www.leiecenter.be | We provide, your ride
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of miscalculaties in deze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.