Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline
€ 17.250,- incl. BTW
Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.367 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.367 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Noorddijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Elektraweg 1 |
Postcode | 3144 CB |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5912000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 41233755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonoorddijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De prijs van de auto betreft een rijklaar prijs. Dit houd in dat de wij geen bijkomende kosten hanteren voor het afleverpakket.
- Onderhoud a.d.h.v.fabrieksschema
- € 35,- brandstof
- Volledige poetsbeurt
Uiteraard biedt Noorddijk ook passende mogelijkheden op het gebied van verzekeringen en financieringen.
Heeft u online een auto bij ons gezien waarover u meer informatie wilt ontvangen? Neem dan contact op met één van onze verkopers, zij informeren u over de
mogelijkheden. Dit kan telefonisch 010-5912000 of 06-41233755
Of per mail of via Whatsapp.
Camper staat in consignatie van een klant de camper wordt afgeleverd met een nieuwe apk.
De camper onderhoud historie is aanwezig.
Bij Automobielbedrijf Noorddijk kunt u al sinds 1967 terecht voor alles wat met uw auto te maken heeft.
Naast de aanschaf of het lease van deze betrouwbare voorraadauto zijn wij u graag van dienst met persoonlijke service en onderhoudswerkzaamheden, schadeherstel en alle andere aanvullende diensten. Wij leveren alle occasions (vanaf €4500,- en max. 150000 km) standaard met de 'direct wegrijden prijs' incl 12 maanden Bovag garantie.
Heeft u vragen of wilt u direct een offerte (eventueel incl. financiering , verzekering of private lease) ontvangen? Bel dan met 010-5912000. Wij helpen u graag !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.