Volkswagen Golf 7 1.0 TSI Highline ACC IQ-DRIVE Zuinig & betrouwbaar

€ 17.400,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.450 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 7 1.0 TSI Highline ACC IQ-DRIVE Zuinig & betrouwbaar


€ 17.400,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.450 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maasstad Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ketelweg 55
Postcode 3356 LD
Plaats Papendrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maasstadautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet, turquoise
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
CO2-uitstoot: 113 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): BOVAG Garantie: Als Maasstad Automotive zijn wij aangesloten bij BOVAG. Kiest u voor €795,- meer een BOVAG-garantie dan krijgt u veel meer. (Op www.ViaBovag.nl zijn deze kosten al inbegrepen) Dit BOVAG pakket omvat: - 12 maanden BOVAG-garantie - Minimaal 6 maanden APK bij aflevering - Een onderhoudsbeurt - Een schoonmaakbeurt van interieur en exterieur - Vloeistoffen- en bandenspanning controle - Tenaamstelling van het voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze Volkswagen Golf komt uit 2019, werd geleverd van 01-09-2018 tot 31-12-2019 en kostte toen € 29,091.-. Deze personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 198 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9.8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5.00 liter per 100 km en hij weegt 1245 kg. De wegenbelasting bedraagt € 117.- per kwartaal.

Dit voertuig betreft een IQ Drive uitvoering.
De aangegeven prijs op internet betreft een scherpe internet meeneemprijs zonder enige vorm van inruil.
Het inruilbedrag inclusief een afleverpakket van BOVAG met 6 maanden garantie is €18.749,-

= Bedrijfsinformatie =

INRUILMOGELIJKHEID !
U kunt uw huidige auto ook bij ons inruilen.
Voor een exacte inruilwaarde zouden we uw auto in werkelijkheid moeten beoordelen MAAR, voor een indicatie kunt u terecht op onze website www.maasstadautomotive.nl en het formulier met foto's uploaden onder het kopje Auto-Inkoop.

LEASEMOGELIJKHEID !
U kunt deze auto bij ons Financial Leasen.
Lever uw KVK nummer, banknummer, rijbewijsnummer en geboortedatum aan en binnen 48 uur weet u of de aanvraag is goedgekeurd.
Een PERSOONLIJKE LENING als PARTICULIER is ook mogelijk!

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

Volg ons ook op:
Instagram @Maasstadautomotive

U bent ten all

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie