vorige 168 van 35.316 volgende

Volkswagen Golf 1.0 TSI BREAK TRENDLINE

€ 13.250,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 105.000 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI BREAK TRENDLINE


€ 13.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 105.000 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BV. AUTOHANDEL PETER GELUVELD
Contactpersoon DESIMPEL PETER
Adres MENENSTRAAT 119/46
Postcode 8980
Plaats Zonnebeke
Land België
GSM +32 (0)475 - 432775 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

VW GOLF 7.5 1.0 TSI BREAK TRENDLINE

-BJ: 03/2019
-105.000 KM OHB/CAR PASS
- 999 CC
- 85KW
- EURO 6 !!!.
- 132 Gr co2
- ZILVER GRIJS METALIC
- INTERIEUR STOF ZWART

Automatische Airco
In De Hoogte Verstelbare Zetels Vooraan
Boordcomputer
Cv met afstandsbedienning
Zelfdimmende Binnenspiegel
Centrale Armsteun Vooraan
Lederen Stuur
Lichte en zicht module
Airbags
Lederen Versnellingspook
Navigatiesysteem met kleurscherm en touchscreen
Radio cd-AUX-SD
Parking Distance Control Vooraan en Achteraan
Achteruitrijcamera
Multifunctioneel stuur
Fct Coming / Leaving Home
Dagrijlichten
Dakantenne
Regen- En Lichtsensor
Start/stop systeem
Verwarmde spiegels
Automatische inklapbare spiegels
Attention-Assist
Bluethoot
DAB RADIO
Apple carplay
Android auto
MirrorLink
Led achterlichten
Dakrails
Enz....

Mooie wagen !

Wagen word gekeurd voor verkoop en geleverd met 1 jaar garantie en Europ assistance !
Alsook word de wagen nog voorzien van een onderhoud !

PRIJS : *** 13250 € *** BTW IN !!!

0475/432775

Ps: Onder voorbehoud van fouten in beschrijving

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie