Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | Regensensor | Cruise Control Adaptief | Navigatie |

€ 15.445,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 98.390 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | Regensensor | Cruise Control Adaptief | Navigatie |


€ 15.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 98.390 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Qarnet
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Omloop 58
Postcode 9201 CC
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 538545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website qarnet.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 179 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Tw, antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- 795 Pakket (€ 795 meerprijs): Uw nieuwe auto wordt voor aflevering door onze gespecialiseerde technici grondig onderworpen aan een 40 puntencheck, waarna een volledige servicebeurt wordt uitgevoerd inclusief een nieuwe APK. Hierbij dient de profieldiepte van de banden minimaal 3 millimeter te zijn. Daarnaast wordt de auto geleverd met een gegarandeerde kilometerstand en 12 maanden BOVAG-garantie. Tenslotte ondergaat uw nieuwe auto een professionele reiniging.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 1 jaar pechhulp Nederland

Al jaren de meest gezochte occasion de Volkswagen Golf. Dit betreft een zuinige Volkswagen Golf 1.0 Tsi van 2019 Comfortline met o.a. Climate Control, Cruise Control, etc.. Meerprijs optioneel afleverpakket inclusief 12 maanden BOVAG, volledige servicebeurt met apk waarbij de auto op 88 punten wordt gecontroleerd en reiniging van de auto is eur. 795,-. ook een jaar pechhulp Europa is inbegrepen bij het afleverpakket. Van hart welkom bij Qarnet. 

Alle auto's die online staan kunt u gewoon bij ons komen bekijken op afspraak en uiteraard testen middels een uitgebreide proefrit. Nieuwe en jong gebruikte auto's ingekocht van importeurs en dealerbedrijven in heel Europa. Uitvoerig gecontroleerd en veelal nog voorzien van volledige fabrieksgarantie. Maar voor een beduidend lagere prijs. Qarnet is een onafhankelijk label van ABD Renault. Dealer van Renault, Nissan en Dacia. Van harte welkom bij Qarnet! 

Disclaimer
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is ABD niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs- en programmeerfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie