vorige 25 van 35.796 volgende

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline ACC ECC DSG Navi Apple Carplay Stoelverw.

€ 15.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.660 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline ACC ECC DSG Navi Apple Carplay Stoelverw.


€ 15.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.660 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Schouten BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lokhorstweg 3
Postcode 3851 SE
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 556510 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfschouten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

We hebben weer een leuk uitgevoerde Volkswagen Golf binnen. De Golf is uitgevoerd in de mooie metallic kleur: 'Indium Grau'. Verder beschikt de Golf over een mooie lijst met fabrieksopties, waaronder:

- 6K4 Rijassistent systeem omgevingsbewakingsysteem
- PH2 Airconditioning 2-zones climate
- ZEA Audiosysteem Composition Media met touchscreen
- PXA Koplamp LED
- PLA Licht- en zichtpakket 1
- 8WH Mistlamp met geïntegreerde bochtverlichting
- 9S6 Multifunctioneel display Premium kleurendisplay
- PND Navigatiemodule Discover Media
- PF3 Cruise Control met automatische stop en go functie en afstandsregeling
- 8N6 Ruitenwisser met regensensor
- PSF Sport Chassis
- 4A3 Stoelverwarming voorstoelen
- G1C Transmissie DSG 7-traps
- 9WX Volkswagen Media Control


Al onze auto's worden bij binnenkomst gecontroleerd in onze werkplaats. Hierdoor hebben wij én u zicht op de uitgevoerde werkzaamheden en de te verwachten werkzaamheden. Daarnaast worden onze occasions standaard voorzien van een vloeistoffencontrole, minimaal 6 maanden APK en een poetsbeurt. Tegen een meerprijs van €750,- kunt u kiezen voor ons Premium-afleverpakket. Hierbij wordt uw auto voorzien van een afleverbeurt volgens fabrieksvoorschrift, minimaal 10 maanden APK, halve tank brandstof, complete poetsbeurt en 12 maanden BOVAG garantie.

Inruil is altijd welkom. Voor een prijsindicatie van uw in te ruilen auto ontvangen wij graag enkele foto's via Whatsapp op 06-30126402. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden! Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.

= Bedrijfsinformatie =

Bezoek o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie