Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline| R-Line, Clima, Trekhaak
€ 15.995,-
Bouwjaar | 26-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.427 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.427 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Theo de Winter |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Poort 1 |
Postcode | 8521 MC |
Plaats | Sint Nicolaasga |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 431600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdewinter.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze prachtige Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline| R-Line uit 2018 is een ware parel op de weg. Met een krachtige benzinemotor die 110 PK levert, biedt deze auto een geweldige rijervaring. De mooie blauwe kleur en metallic lak geven de auto een moderne uitstraling die zeker opvalt. Met een kilometerstand van 102427 heeft deze Golf nog vele kilometers voor de boeg.
De Volkswagen Golf is uitgerust met handige en luxe opties die zorgen voor extra comfort en gemak tijdens het rijden. Zo beschikt deze auto over Apple CarPlay en Android Auto, waardoor je veilig handsfree kunt bellen terwijl je onderweg bent. De elektrisch inklapbare buitenspiegels zorgen ervoor dat je de auto moeiteloos kunt parkeren, zelfs in smalle ruimtes. Daarnaast zijn parkeersensoren aan zowel de voor- als achterkant van de auto geïnstalleerd, waardoor inparkeren een fluitje van een cent wordt.
Veiligheid staat voorop in de Volkswagen Golf, en dat blijkt wel uit de aanwezigheid van vermoeidheidsherkenning en achteropkomend verkeer waarschuwing. Met vermoeidheidsherkenning wordt voorkomen dat je vermoeid achter het stuur kruipt, terwijl de achteropkomend verkeer waarschuwing je attent maakt op naderende voertuigen van achteren. Zo kun je met een gerust hart de weg op en genieten van elke rit.
De Golf 1.0 TSI Comfortline| R-Line is een ruime hatchback met 5 deuren, waardoor er voldoende ruimte is voor passagiers en bagage. Of je nu op zoek bent naar een stijlvolle auto voor dagelijks gebruik of een comfortabele reisgezel voor lange afstanden, deze Volkswagen Golf biedt het allemaal. Neem contact op met Autobedrijf Theo de Winter voor meer informatie over deze geweldige auto en maak binnenkort een proefrit om zelf te ervaren wat deze Volkswagen Golf te bieden heeft.
Onderhoudsbeurt en garantie tegen meerprijs van € 395,= mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.