vorige 22 van 35.451 volgende

Volkswagen Golf 1.0 TSI Connected Series CameraSportstoelenPDC V&A

€ 15.695,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.314 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Connected Series CameraSportstoelenPDC V&A


€ 15.695,-

Algemeen

Bouwjaar 12-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.314 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AXXIAUTO B.V.
Contactpersoon Sjaak Melissant / Sebastiaan Touwslager
Adres Watertoren 25
Postcode 3247 CL
Plaats Dirksland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 603590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 53347959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.axxiauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Gewichten
Ledig gewicht: 1.232 kg
GVW: 1.232 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bosch Best Car Selection

Standaard uitrusting:

37008 3-punts-veiligheidsgordel achter midden 3ZB
39007 Aansluiting 12V in Bagage-/laadruimte 7B2
33502 Achterbankleuning gedeeld 3NU
19300 Achterruitwisser 8M1
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UP
26909 Airbag Passagierszijde uitschakelbaar 4UP
60607 Banden 205/55 R16 ..V HX3
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset (Tire Mobility Set) 1G8
15804 Buitenspiegel asferisch, links 5SL
15200 Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar 6XR
15709 Buitenspiegel gespoten 6FF
15897 Buitenspiegel met autom. neerlaatfunctie, rechts 6XR
21303 Bumper gespoten 2JB
35301 Centrale vergrendeling met Afstandsbediening 5D1
1100 Chrome-pakket (1)
> 25260 - Chrome inleg Lichtschakelaar
> 25261 - Chrome inleg Raamopenerschakelaar / Spiegelverstelling QJ1
18904 Dagrijlicht 8K3
33901 Doorlaadopening (Middenarmsteun achter) 3NU
18001 Dubbelkoplampen (Halogeen) 8ID
74203 Dynamo 110 A 8GG
70042 Elektron. differentieelblokkering (XDS) 1Y3
70308 Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP) 1AS
12878 Grille zwart met Chroomlijst onder 6KF
39506 Handschoenenvak met Koelfunctie 1W2
26913 Hoofdairbag-systeem voor en achter incl. Zij-airbag voor 4X3
34807 Hoofdsteunen achter (3-voudig) 3T2
29109 Interieur filter Stof- en pollenfilter met Actief-koolstoffilter 2V5
26168 Interieurinrichting: Decordelen Dark Silver brushed 5MB
39308 Isofix-houder voor Kinderzitje aan Achterbank 3B4
18205 Koplamphoogteregeling 8Q1
37710 Leeslampen voor en achter 8S4
33305 Lendensteun voor 7P4
504 Longlife-Service QI6
27207 Middenarmsteun voor neerklapbaar 6E3
18700 Mistachterlicht 8TB
80745 Motor 1,0 L - 85 kW TSI Katalysator (CHZD) CHZD
2904 Niet-rokerspakket 9JA
25800 Parkeerhulp voor en achter
> 15897 - Buitenspiegel met autom. neerlaatfunctie, rechts WDA
40803 Parkeerrem elektrisch UH2
36404 Portiergrepen buiten Wagenkleur 6FF
35003 Raamopener elektrisch voor en achter W4B
40826 Remschijven achter (272 mm x 10 mm) 1KE
42926 Rijassistent-systeem Vermoeidheidsdetectiesensor EM1
39205 Schakel-/selectiehefboomgreep Leer 6Q2
39503 Schui

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie