Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline DSG Automaat Camera / Navigatie / Parkeersensoren / AircoClima / Winterpakket

€ 19.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-11-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.099 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline DSG Automaat Camera / Navigatie / Parkeersensoren / AircoClima / Winterpakket


€ 19.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 42.099 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Noordwijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hooge Krocht 109
Postcode 2201 TS
Plaats Noordwijk Zh
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 4063600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - jul 2019
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Een voor u "nieuwe" auto kopen doet u hoogstwaarschijnlijk niet dagelijks. Veel aanbod en (vaak) het gebrek aan transparantie, maken uw zoektocht er niet makkelijker op.

Bij Wittebrug | Occasions weet u 1 ding zeker; ons aanbod is transparant en altijd inclusief onze Wittebrug Zekerheden*:
* Minimaal 12 maanden garantie
* Uitgebreide controle tot wel 130 punten
* Onderhoud volgens schema
* Minimaal 12 maanden APK
* Een volle tank brandstof
* NAP gecontroleerd
* Altijd netjes gepoetst

U krijgt dit alles voor de getoonde prijs, geen addertjes, geen aparte afleverpakketten of verdere verborgen kosten.

Neem nu contact met ons op voor een proefrit of een passende offerte!


* m.u.v. onze Budget Occasions, duidelijk herkenbaar o.a. aan een verkoopprijs onder 4.500 euro


Disclaimer:
*Das WeltAuto Garantie:De genoemde verkoopprijs is rijklaar, inclusief 12 maanden garantie, gegarandeerd 7.500 KM en/of 6 maanden onderhoudsvrij rijden . De garantie waarborgt u tegen onvoorziene grote uitgaven wanneer er een technisch mankement buiten uw schuld ontstaat aan uw Wittebrug Occasion. Bij Das WeltAuto Occasions bieden wij u de mogelijkheid de garantie te verlengen met nog eens 12 maanden, indien deze occasion jonger dan 60 maanden en/ of minder dan 160.000 km gereden heeft op het moment van aflevering. (bij aanschaf niet ouder dan 36 mnd. en garantie max 160.000KM)
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Met een auto als deze Volkswagen Golf komt u absoluut goed voor de dag. Deze dealeronderhouden auto uit 2018 heeft 42098 kilometer gereden. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een automatische transmi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie