Volkswagen Golf 1.0 TSI Life OPFIQ-DRIVENAVIGATIEPARKEERHULP

€ 23.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-06-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.350 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Life OPFIQ-DRIVENAVIGATIEPARKEERHULP


€ 23.500,-

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.350 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Vermeirsch
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Tonne 7
Postcode 9800
Plaats Deinze
Land België
Telefoon +32 (0)9 - 3956699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagevermeirsch.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Garage Vermeirsch koopt en verkoopt NIEUWE en jonge TWEEDEHANDSWAGENS deze worden op alle mogelijke punten gecontroleerd, tweedehandswagens krijgen onderhoud bij vertrek, wij hebben in onze eigen werkplaats alle nodige apparatuur om u de beste service te geven. Wagens worden verkocht volgens de wettelijke garantie.
*we zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de advertentie*

VOLKSWAGEN GOLF IQ DRIVE VARIANT BENZINE

*BELGISCHE WAGEN VAN EERSTE EIGENAAR*
*ZEER GOED ONDERHOUDEN*VOLLEDIGE CARPASS*

6/2021
999CC 85KW 116PK BENZINE
EURO6d-T-E-ISC

*IQ DRIVE
*NAVIGATIE
*HANDVRIJ BELLEN
*ADAPTIVE CRUISE CONTROL
*BLUETOOTH
*DODEHOEKDETECTIE
*APP CONNECT
*FRONT ASSIST
*...

BTW WAGEN
19421+BTW= 23500 INCL BTW

INBEGREPEN IN DE PRIJS:
KEURING+CARPASS
ONDERHOUD
WETTELIJKE GARANTIE

BELLEN OF WHATSAPP 0477705122

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie