Volkswagen Golf 1.5 TSI STYLE, NAVI, BT, LED, CAMERA, PDC, DRIVER ASSIST, APPLE CP-ANDROID AUTO, MET VW-GARANTIE
€ 24.990,-
Bouwjaar | 01-11-2020 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI STYLE, NAVI, BT, LED, CAMERA, PDC, DRIVER ASSIST, APPLE CP-ANDROID AUTO, MET VW-GARANTIE
€ 24.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2020 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AB Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aarschotbaan 14-16 |
Postcode | 2580 |
Plaats | Beerzel |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)15 - 224377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abauto.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Splinternieuwe Golf 1.5 TSI *Style* van 2020
* 'Delhing' grijs metaal
* stof grijs
* Key-less go
* Automatische airco
* Bekerhouders
* Boordcomputer
* Radio met usb aansluiting
* DAB-Tuner
* El ramen en buitenspiegels
* El inklapbare spiegels
* Verwarmde spiegels
* Privacyglas
* El zetel met memorypakket en orthopedische steunen
* Massage functie
* Licht en regensensor
* Middenarmsteun
* Mistlampen
* Multifunctioneel stuurwiel met Adaptieve cruise controle
* Navigatiesysteem met groot beeldscherm
* Telefoonvoorbereiding Bluetooth
* Android Auto-Apple Carplay
* LED koplampen IQ Light
* Parkeersensoren
* Parkeercamera
* Alu velgen
* Front Assist
* Side Assist
* Attention Assist
* Traffic Sign Assist
* PRIJS: 24.990€ - INCLUSIEF BTW
* PRIJS: 20.653€ - EXCLUSIEF BTW
...etc in perfecte staat met 25.000km, geleverd met *Volkswagen garantie*
Steeds geleverd met Carpass
Overname van uw huidige wagen
WIJ ZORGEN TEVENS VOOR EEN FINANCIERING OP MAAT(onder de vorm van lening op afbetaling) zonder voorschot, vanaf 492€-maand (berekening op 60 maand indicatief, JKP (jaarlijks kostenpercentage) 6,99% - Totale prijs op afbetaling: 29.531€) eventueel kan ook biv, taxen en verzekering mee gefinancierd worden. Onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier door kredietverstrekker.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.