Volkswagen Golf 1.0 TSI COMFORTLINE Navi Achteruitrijcamera DAB
€ 11.950,-
Bouwjaar | 01-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.547 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.547 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Bulten |
Contactpersoon | Gijs Bulten |
Adres | Zaagmolenpad 85 |
Postcode | 7008 AH |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 324291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagebulten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nette Nederlands geleverde Golf waarbij beide sleutels, handleiding/onderhoudsboekje en Nationale Auto Pas rapport aanwezig zijn.
Auto is o.a. voorzien van: Navigatie, Bluetooth, Cruise control, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Achteruitrijcamera, PDC voor/achter, Armsteun, Sportvelgen, Automatisch inschakelende verlichting, Regensensor en DAB radio.
Wilt u meer informatie over deze Volkswagen Golf of wilt u de occasion bekijken in onze showroom? Neem dan gerust contact met ons op via 0314 - 32 42 91. Desgewenst kunt u ook een proefrit maken.
Veilig en vertrouwd een occasion kopen bij Garage Bulten
Een occasion koop je veilig en vertrouwd bij Garage Bulten in Doetinchem. Dankzij de ruim 35 jaar ervaring in het onderhouden en repareren van alle merken auto�s, kunnen wij u ook vanuit een technisch oogpunt adviseren bij de aankoop van een occasion. Bij al onze eigen occasion is de technische staat dan ook grondig gecontroleerd. Hierdoor weet u zeker dat u met een betrouwbare occasion onze showroom uitrijdt.
Afleverpakketten
Garage Bulten streeft naar een zo vlot mogelijk aflevering van uw occasion. Daarnaast houden wij van transparantie en duidelijkheid. Bij ons geen verplichte afleverkosten. Onze occasions worden standaard afgeleverd inclusief ons basispakket. Dit basispakket bevat: tenaamstelling, wettelijke garantie, afleveringscontrole (o.a. bijvullen van vloeistoffen) en minimaal 6 maanden apk.
Naast deze zekerheid kunnen wij u ook extra zekerheid bieden. Hiervoor hebben wij extra afleverpakketten samengesteld. Zie in de afbeeldingen welke extra pakketten op deze occasion van toepassing zijn.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.