Volkswagen Golf 1.2 TSI 77KW/105PK CUP EDITION TREKHAAK
€ 11.850,-
Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.667 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.667 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wagenaar |
Contactpersoon | Douwe Wagenaar |
Adres | De Gilden 4 |
Postcode | 9247 CX |
Plaats | Ureterp |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 302190 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 10639657 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.devolkswagenspecialist.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Unieke Volkswagen Golf CUP met een fijne 1200 cc motor. Deze Golf is rijk uitgerust met hele leuke opties, zelfs een trekhaak en heeft de juiste looks. Door inruil verkregen en afkomstig uit eigen klantenkring. Wat opvalt bij deze auto dat er heel netjes mee gereden is en dat er nagenoeg geen beschadigingen aanwezig zijn. Op onze website: www.autobedrijfwagenaar.nl kunt u een uitgebreide fotoreportage en een 360 graden film bekijken van deze leuke Golf.
Optioneel, tegen een meerprijs van ? 895,- leveren wij ons Full-service pakket. Ons Full-service pakket houd voor deze Volkswagen in: Uitgebreide Grote beurt, poetsbeurt, Airco service, 1/2 tank brandstof, 12 maanden BOVAG garantie. De prijs inclusief ons Full-service pakket is ?12.745,- (via BOVAG prijs)
Wij nodigen u graag uit voor een kennismaking met ons familiebedrijf wat sinds 1980 een begrip is geworden in de regio en gespecialiseerd is in de merken: Volkswagen, Seat, Skoda en Audi. Een bezichtiging en een overtuigende proefrit zijn mogelijk na het maken van een afspraak met ons. met vriendelijke groeten, Douwe en Jan-Ate Wagenaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.