Volkswagen Golf 1.2 TSI 85 pk Trendline | Airco | Afneembare Trekhaak | Cruise Control | Elektrische Ramen |
€ 11.950,-
Bouwjaar | 09-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.551 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI 85 pk Trendline | Airco | Afneembare Trekhaak | Cruise Control | Elektrische Ramen |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.551 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brug Buitenpost |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ried 16 |
Postcode | 9285 KK |
Plaats | Buitenpost |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 541330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenbrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - mrt 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Meer informatie?
Deze Volkswagen staat bij Van den Brug Buitenpost, Ried 16, 9285 KK Buitenpost. Ons verkoopteam Hans Hiemstra, Jelte Koster, Ronald Hof, Sander Sikkema of Willem Hof is te bereiken op telefoonnummer: 0511-541330.
Geadverteerde prijs is wegrijprijs.
Kies voor extra zekerheid met ons garantiepakket
o € 895,- | 12 maanden BOVAG-garantie, Halve tank brandstof, Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, Nieuwe APK.
--> Auto's geadverteerd op ViaBovag.nl / DasWeltAuto.nl zijn altijd geprijsd inclusief rijklaarmaakkosten en 12 maanden BOVAG garantie.
= Bedrijfsinformatie =
Van den Brug is officieel dealer van de merken Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT en ¦KODA. Met 5 vestigingen in Friesland is Van den Brug één van de belangrijkste autodealers van Noord-Nederland. Al sinds 1923 kunt je bij ons terecht voor alles wat met jouw auto te maken heeft. Van aan-/ verkoop, (privé)leasing, financiering en verzekering tot service, onderhoud en reparatie van jouw auto. Stel je vraag online of kom langs in een van onze vestigingen.
Hoewel onze advertenties zorgvuldig zijn opgesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.