Volkswagen Golf 1.2 TSI BlueMotion
€ 10.660,-
Bouwjaar | 07-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.640 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.640 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Blankestijn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nobelweg 2-38 |
Postcode | 4462 GK |
Plaats | Goes |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 251888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageblankestijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Volkswagen Golf Cabriolet maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Cabriolet, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Golf Cabriolet voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! Een aantrekkelijke optie is het elektrisch bedienbare cabriodak, waarmee u eenvoudig kiest tussen open of gesloten rijden. Met het start-stopsysteem gebruikt u de motor alleen voor aandrijving, niet bij stilstand. En dat scheelt in brandstofgebruik! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, windscherm, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. Met multifunctioneel lederen stuur, dvd-systeem, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Cabriolet is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.
Basispakket (€299,-), hierbij zit inbegrepen: APK keuring, Controle van alle vloeistoffen, 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak, vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, kentekenregistratie, kwart tank brandstof.
Pluspakket (€499,-), Hierbij zit inbegrepen: APK keuring, kleine onderhoudsbeurt, remcontrole, 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak, vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, kentekenregistratie, kwart tank brandstof.
Luxepakket (€899,-), Hierbij zit inbegrepen: APK keuring, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, remcontrole, 12 maanden volledige BOVAG- garantie, vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, kentekenregistratie, halfvolle tank brandstof. (Dit afleverpakket is alleen beschikbaar bij auto's met een verkoopprijs van boven de €4500).
Persoonlijk, enthousiast en met veel kennis zo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.