Volkswagen Golf 1.4 Easyline Uitvoering _ Bwj 2011

€ 6.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-04-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.100 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Volkswagen Golf 1.4 Easyline Uitvoering _ Bwj 2011


€ 6.999,-

Algemeen

Bouwjaar 26-04-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.100 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BT Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lauwerswelle 12
Postcode 9231 DV
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21274099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bt-occasions.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 Easyline Uitvoering _ Bwj 2011

- Kenteken: L-557-BX
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 22-02-2025
- Tellerstand: 178100 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CGG
- Vermogen: 59 kW / 80pk
- Ledig gewicht: 1117 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Kleur zwart
- Sportvelgen

Infotainment

- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie

Het zijn juist de Duitse autofabrikanten die steeds opnieuw grenzen verleggen, nieuwe technieken ontwikkelen en auto's nog beter maken. Deze Volkswagen Golf is daar een goed voorbeeld van, een auto die is ontwikkeld om op hoog niveau, veilig en comfortabel te rijden onder alle omstandigheden. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Is de bandenspanning aan de lage kant? Dan geeft het bandenspanningscontrolesysteem direct een seintje. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Volkswagen Golf perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt.

Een proefrit maken met d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie