Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 2013 XENON CRUISE CAR-PLAY

€ 10.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-02-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.837 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 2013 XENON CRUISE CAR-PLAY


€ 10.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-02-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.837 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Dam Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 85c
Postcode 3641 PR
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 57637094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R16
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- BRONS (€ 300): BRONS: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie. Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 3 maanden vervalt. Poetsbeurt inclusief Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.
- SILVER (€ 500): SILVER: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie. Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt. Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema. Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.
- GOLD (€ 750): GOLD: Dit afleverpakket bevat: 6 maanden huisgarantie. Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt. Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema. Volle tank. Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.

Vroeger kocht je een Volkswagen om z'n betrouwbaarheid, levensduur en hoogstaande techniek. En nu? Nu ook. Volkswagen, das Auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Verwarmde stoelen maken het interieur behaaglijk op winterse dagen. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Het navigatiesysteem met harde schijf zorgt ervoor dat u altijd de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie