Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion 105PK Automaat Navi Clima Cruise Trekhaak NL-Auto
€ 7.950,-
Bouwjaar | 30-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.880 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion 105PK Automaat Navi Clima Cruise Trekhaak NL-Auto
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.880 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoogsteen en Postma Auto's |
Contactpersoon | Afdelling verkoop |
Adres | Rooilijn 22 |
Postcode | 9231 DZ |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38817981 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoogsteenpostma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2010 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Zeer nette goed rijdende Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion 105PK Automaat Navi Clima Cruise Trekhaak NL-Auto
Boekjes aanwezig plus 2 sleutels
Auto is voorzien van distributie ketting
APK 08-05-2025
GEEN Aflevering KOSTEN !!!!!
Het interieur van deze Volkswagen Golf beschermt jouw als een veilige cocon. Het onderstel is ontworpen om de scherpste bochten en de slechtste wegen aan te kunnen en de motor reageert alert op ieder commando. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Prettig zitten maakt elke rit ontspannen dankzij de comfortstoelen. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. En deze auto heeft ook lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Voor een Bezoek om een auto te bezichtigen, vragen wij u vriendelijk een afspraak te maken zodat wij de auto, buiten klaar kunnen zetten voor u.
HOOGSTEEN POSTMA AUTO'S
ROOILIJN 22
9231 DZ SURHUISTERVEEN
Geen afleverkosten !!!!!
Opening tijden maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.30
Zaterdag van 09.00 tot 17.00
Voor meer info bellen liever niet mailen Tel: 06-13060808
www.hoogsteenpostma.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.