Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Navigatie
€ 9.250,-
Bouwjaar | 15-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.622 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.622 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Offenberg Auto's |
Contactpersoon | Bart Offenberg |
Adres | van Beethovensingel 138 |
Postcode | 3133 EA |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4600332 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autooffenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Navigatie 5 deurs
Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Navigatie
- Kenteken: 87-ZLF-5
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 134622 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1134 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Executive Plus pakket
- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- DVD speler
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuurwiel multifunctioneel
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 15"
- Sportvelgen
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Navigatie 5 deurs
Zeer mooie en uitstekend onderhouden
VW Golf 1.2 TSi rijd en schakelt perfect .
15 EXTRA FOTO'S VAN DE AUTO NU OP ONZE SITE.
WWW.AUTOOFFENBERG.NL
Al meer dan 50 jaar ervaring van BOVAG dealer occasions.
Vraag naar de leverings voorwaarden.
Offenberg Auto's
van Beethovensingel 138
3133EA VLAARDINGEN
0104600332
info@autooffenberg.nl
autooffenberg.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.