Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 2013 XENON CRUISE CAMERA PDC

€ 11.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.564 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 2013 XENON CRUISE CAMERA PDC


€ 11.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.564 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam J&D automotive B.V
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 85c
Postcode 3641 PR
Plaats Mijdrecht
Provincie
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48835561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jdautomotivebv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Brons (€ 300): BRONS: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 3 maanden vervalt. Poetsbeurt inclusief Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.
- SILVER (€ 500): SILVER: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie: Algehele technische controle van de auto, Gecontroleerde km. stand, Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen check & bijvullen, Vrijwaring eventuele inruilauto
- GOLD (€ 750): GOLD: Dit afleverpakket bevat: 6 maanden huisgarantie: Algehele technische controle van de auto, Gecontroleerde km. stand, Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Volle tank, Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen check & bijvullen, Vrijwaring eventuele inruilauto

Onverwoestbaar als merk. Al jaren en jaren. Wat kunnen we nog meer zeggen? Volkswagen. Das Auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Neem plaats achter het stuur en ervaar de weldaad van de comfortstoelen. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Ook is de auto voorzien van: 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen achter.

De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte u nog heeft. M

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie