Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.338 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.338 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Berentsen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grolseweg 26
Postcode 7156 LB
Plaats Beltrum
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)544 - 462091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfberentsen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline BlueMotion


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 158338 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1133 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Koplamp sproeiers
- Lichtmetalen velgen 15"
- Navigatie
- Parkeersensor voor en achter

Interieur

- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Duitse auto?s staan bekend om hun kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Tientallen jaren Deutsche gründlichkeit staan garant voor uitstekende rijprestaties. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Een ommetje of een lange trip? De comfortstoelen zorgen elke keer voor een goede zithouding! Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Volkswagen Golf voorzien van parkeersensoren! Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. Met lederen stuur en versnellingspook, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.

Als u meer wilt wete

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie