Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Clima/Cruise/Radio-CD/Bluetooth/Nav/i/Parkeersensoren/15LM.Velgen/APK:02-2025
€ 8.499,-
Bouwjaar | 15-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.701 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Clima/Cruise/Radio-CD/Bluetooth/Nav/i/Parkeersensoren/15LM.Velgen/APK:02-2025
€ 8.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.701 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Pieter Geertsma |
Contactpersoon | Pieter Geertsma |
Adres | Zoom 30 |
Postcode | 9231 DX |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 232232 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pietergeertsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nette en goed onderhouden Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline. Deze Volkswagen Golf is onder andere voorzien van: Climate control, cruise control, navigatiesysteem, radio-cd speler, bluetooth, automatische dimlichten, elektrische ramen, metallic lak, 15 inch lichtmetalen velgen etc. Het onderhoudsboekje en beide sleutels zijn aanwezig. Tevens loopt de APK nog tot 02-2025. Bij interesse kunt u bellen met 0512- 232 232 of mailen naar verkoop@pietergeertsma.nl
Autobedrijf Pieter Geertsma is gespecialiseerd in het in-en verkopen van jong gebruikte occasions, ook het inruilen/inkopen van uw huidige auto behoort tot de mogelijkheden van Autobedrijf Pieter Geertsma. Wij zijn gevestigd op het bedrijventerrein Lauwerskwartier in Surhuisterveen. Wij adverteren uitsluitend met juiste kilometerstanden. Doordat wij de inkoop en transport in eigen beheer hebben zijn wij niet altijd aanwezig, daarom raden wij u aan uw bezoek vooraf aan ons kenbaar te maken. Ondanks de gebruikelijke zorgvuldigheid kan een onjuistheid in bovenstaande gegevens zijn opgetreden. Autobedrijf Pieter Geertsma kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.