Volkswagen Golf 1.2 TSI l STOELVERW. l NAVI l CLIMA l RIJKLAAR

€ 12.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-06-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.419 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI l STOELVERW. l NAVI l CLIMA l RIJKLAAR


€ 12.940,-

Algemeen

Bouwjaar 02-06-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.419 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Braat Auto's B.V.
Contactpersoon Erick Braat
Adres Raadhuisstraat 11
Postcode 5161 BD
Plaats Sprang-Capelle
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 272753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobraat.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Gratis Huisgarantie! (inbegrepen): Standaard meegeleverd op elke auto boven de € 3000,- Rijklaar !
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 3 maanden garantie op draaiende delen van de motor en versnellingsbak., 14 dagen algehele garantie op de auto., APK keuring minimaal 10 maanden geldig., Onderhoud volgens serviceplan.
- Garantie Basis (€ 300 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis Huisgarantie!"): BOVAG garantie (3 maanden); 1 Jaar Mobiliteitspas (Pechpas), 3 maanden BOVAG garantie
- Garantie Plus (€ 499 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis Huisgarantie!"): BOVAG garantie (6 maanden); 1 Jaar Mobiliteitspas (Pechpas), 6 maanden BOVAG garantie
- Garantie Vakgarant Exclusief (€ 799 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis Huisgarantie!"): Vakgarant (12 maanden); 1 Jaar Mobiliteitspas (Pechpas), 12 maanden Vakgarant garantie

Zekerheden van Vakgarage Braat Auto's!

Wij bieden onze occasions tegen een scherpe prijs inclusief ''Huisgarantie''! Waarom? Dat leggen wij u graag uit! (Garantie uitbreiden is tegen meerprijs altijd mogelijk!)

o Bij binnenkomst worden al onze occasions onderworpen aan een uitgebreide kwaliteitscontrole.

o Onderhoud volgens de service richtlijnen van de voertuigfabrikant wordt altijd uitgevoerd alvorens wij de auto aanbieden.

o Komen wij reparatiepunten en/of onderhoudspunten tegen welke voor nu of op de langere termijn van belang zijn, dan worden deze punten direct gerepareerd voordat wij deze auto aan u aanbieden.

o Wij werken via strikte richtlijnen wat betreft inkoop, hierdoor kunnen wij u garanderen al onze auto's van kwaliteit en goed gedocumenteerd zijn. Een helder verhaal dus!

o Ons team, zowel van de verkoop-, werkplaats- en als onze receptieafdeling heeft verstand en passie voor ons product. Zo weet elk persoon die u spreekt waarover ze praten en kunnen u daardoor de beste service bieden op alle gebieden.

o Onze werkplaats is voorzien van de modernste apparatuur, hierin investeren wij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie