Volkswagen Golf VII - 1.2 TSI Edition - Navigatie I Airco I 19 Sport velgen I PDC I Comfort pakket I S/S I Dealer onderhouden
€ 9.950,-
Bouwjaar | 09-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.013 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Volkswagen Golf VII - 1.2 TSI Edition - Navigatie I Airco I 19 Sport velgen I PDC I Comfort pakket I S/S I Dealer onderhouden
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.013 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Liekendiek Rotterdam |
Contactpersoon | A. Liekendiek |
Adres | Galateestraat 9- 11 |
Postcode | 3044 EC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373581 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 86859711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liekendiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Modelcode: VII
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 44 x 18 x 15 cm
Wielbasis: 26 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
GVW: 1.105 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): AutoTrust 12M Garantie: 12 maanden AutoTrust garantie vraag naar de voorwaarden!
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; Europese dekking
Deze Volkswagen Golf komt uit 2014, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-03-2017 en kostte toen € 27,400.-. Deze personenauto staat op kenteken T-410-NN, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 179 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.90 liter per 100 km en hij weegt 1105 kg. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
0104373581 of info@liekendiek.nlk WhatsApp op 0686859711
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.