Volkswagen Golf 1.2 TSI Edition Sport NAVIGATIE, LM VELGEN, BLUETOOTH, SPORTSTOELEN, ELEK RAMEN, E APK, STAAT
€ 7.945,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.865 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI Edition Sport NAVIGATIE, LM VELGEN, BLUETOOTH, SPORTSTOELEN, ELEK RAMEN, E APK, STAAT
€ 7.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.865 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2012
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Niet voor niets kiezen massa's autoliefhebbers elke keer weer voor Duitse kwaliteit. Sublieme uitvoering, superieure techniek en onovertroffen rijprestaties. Allemaal gegoten in robuust staal. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals bijvoorbeeld deze dealeronderhouden Golf. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Ook is de auto voorzien van: 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem met harde schijf gaat met knoppen op het stuur. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. En deze auto heeft ook isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer plus en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Wanneer u een proefrit wilt maken en/of meer informatie wilt over de auto kunt u ons telefonisch bereiken tussen 09:00 - 19:30 uur op telefoonnummer 0180-201 707.
Voor financiering of financial lease? www.carleasenederland.nl
Met vriendelijke groet,
Jeroen Kik
Autocentrum Krimpenerwaard
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Autocentrum Krimpenerwaard B.V. niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.