Volkswagen Golf 1.2 TSI LPG-G3 5Drs Tour II BlueMotion Oliepomp defect
€ 4.150,-
Bouwjaar | 16-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.201 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.201 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kollekt International |
Contactpersoon | Natalia Lipen |
Adres | T. Majofskistraat 29 |
Postcode | 1065 SR |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24905709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokollekt.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 214 - € 234 per kwartaal
Let op: de oliepomp is defect. De auto rijdt nog, bij lage toeren gaat het olielampje branden.
VW Golf 1.2 TSI LPG-G3 5Drs Tour II BlueMotion met APK en Nationale AutoPas voor de originele kilometerstand.
Met airco, cruise control, NAVi- entertainmentsysteem en overige opties.
Let op: betreft een meeneemprijs binnen Nederland of Exportprijs, zonder vervolgservice en garantie.
Bel voor informatie en voor een AFSPRAAK tel: 0624905709 // for export call this number: +31651195058
Bel altijd voordat u langskomt voor een AFSPRAAK!!!
Wij zijn ook 's avonds en op Zondag op afspraak geopend.
Please always make an appointment by phone, before arriving.
We Speak English, Wir Sprechen Deutsch, Nous Parlons Francais.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.