Volkswagen Golf 1.2 TSi Highline ECC | Schuif/Kanteldak | Sportstoelen | Full Map Navi | 17 Inch LMV | Volledig Onderhouden
€ 6.950,-
Bouwjaar | 13-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSi Highline ECC | Schuif/Kanteldak | Sportstoelen | Full Map Navi | 17 Inch LMV | Volledig Onderhouden
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jitze Bosgra |
Contactpersoon | Jitze Bosgra |
Adres | Skipmakker 4 |
Postcode | 8401 JG |
Plaats | Gorredyk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 461873 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jitzebosgra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2009 - jan. 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.133 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: *3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak *Kleine onderhoudsbeurt *APK minimaal 3 maanden geldig *Auto wordt of is gepoetst *Tenaamstelling € 595,-
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Bosgra Garantie: 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Dit pakket is inclusief een kleine onderhoudsbeurt.
Wat leuk dat u naar onze occasion kijkt! Wij bieden met trots deze complete en goed onderhouden Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline aan. Keurig volgens schema onderhouden. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij een kilometerstand van 194.392km.
De onderscheidende opties van deze auto zijn:
*ECC(vol automatische airco)
*Sportstoelen
*Bluetooth telefonie + audio stream
*Groot kleuren navigatiesysteem
*17 inch lichtmetalen velgen
*Schuif/kanteldak
Rijdt u binnenkort in deze Volkswagen Golf?
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een complete fotoreportage op www.jitzebosgra.nl . U doet er verstandig aan om voor vertrek te bellen met 0513-461873 b.g.g. 06-19998121 of de occasion nog beschikbaar is. U bent van harte welkom op de Skipmakker 3 - 4 in Gorredijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.