Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline

€ 7.699,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.605 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.605 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoHuysJager
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gerrit kiststraat 7
Postcode 1506 SZ
Plaats Zaandam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25403072 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuysjager.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

- Nieuwe distributie riem en koppeling bij 150.000km

= Bedrijfsinformatie =

*MAANDAG 20-05-2024 zijn wij open 9:00 tot 18:00*

Advies : Bel even of de juiste auto er nog staat om teleurstellingen te voorkomen

Zondag zijn wij eventueel open op afspraak.

Maandag , Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag open vanaf 9:00 tot 18:00

In overleg eventueel ook open in de avonduren, weekenden & feestdagen.

Tevens is inruil mogelijk. Voor meer foto's en informatie verwijzen wij u graag door naar onze website.

Wij kunnen uw inruil auto 24/7 vrijwaren en de door ons verkochte auto 24/7 tenaamstellen op uw naam

Handige tip : Wilt u de auto direct meenemen , houdt u aub rekening met uw dag limiet om te overmaken.

Garantie?
Wij werken uitsluitend met Autotrust garantie (6 maanden en/of 12 maanden).
Voor meer informatie kunt u terecht op onze website of kunt u ons bellen en/of whatsappen.

Liever financieren?
Wij bieden uitgebreide financieringsmogelijkheden aan. Gemakkelijk en zo geregeld! Zakelijk financieren zonder jaarcijfers mogelijk!
Uiteraard is het uw goed recht als u zelf de financiering wilt regelen bij de door u bekende partij(en).
Wij werken o.a met DTC lease, anderslenen.nl en DMF lease.

Tevens wordt deze auto geleverd met een uitdraai van Nationale Autopas. We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als u er zelf in zit. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak? Koffie staat klaar!

U kunt ons dagelijks van 08:00-20:00 telefonisch en per WhatsApp bereiken op het nummer 06- 25 40 30 72.
Tevens ook via info@AutoHuysJager.nl Check ook onze Social Media account op Instagram/Facebook: AutoHuysJager

Wij kunnen de auto maximaal een halve dagdeel reserveren. Langere periode is mogelijk bij een aanbetaling.
Tip: graag rekening houden met uw bankpas limiet mocht u wensen om de auto zelfde dag mee te nemen.

Ons aanbod is met uiterste zorg samengesteld. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de auto er minstens net zo netjes bij staat als op de foto's van de advertentie, echter kunnen ook wi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie