Volkswagen Golf Panogpsled MODEL 8TOPAANBODSTOCK
€ 46.595,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Declerck Eric NV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwevaart 101 |
Postcode | 9000 |
Plaats | Gent |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)9 - 2257755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.declerckgent.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
***UITZONDERLIJK & PRACHTIG AANBOD*** DIRECTIEWAGEN VW GOLF 8 2.0TSI GTI DSG, TOPAANBIEDING !!!
Deze GOLF "GTI" heeft volgende uitrustingen waaronder: Metaalkleur Deep Black Pareleffect, Matrix LED Koplichten IQ Light, Mistlichten voor met statische bochtenverlichting, LED Achterlichten, Privacy glass, Aluvelgen 19" Adelaide, Design pack "Black Style", Automatische binnenspiegel, Acoustic Parking System voor & achteraan met Camera achteraan, Adaptive Cruise control met Front Assist (Noodremfunctie voor de stad), Rijstrookassistentie, Rijprofielselectie, Vermoeidheidsherkenning, Hill hold control, Isofix, Zij-airbags en gordijnairbags vooraan, Elektrisch verstelbare, verwarmbare buitenspiegels, Licht & regensensor, Digital Cockpit Pro, Navigatiesysteem Discover Media, Elektrisch verwarmbaar Lederen multifunctioneel sportstuur met schakelpeddels, Elektrisch verwarmbare Sportzetels Alcantara, Zwarte Dakhemel, LED Verlichtingspack binnen en buiten, Centrale armsteun vooraan, Opbergmodule, Inzetstukken in Piano lak, Elektronische AIRCO 'CLIMATRONIC' 3 zones, Neerklapbare achterbank in 2 delen, Boordcomputer, Multimedia USB/iPod, Media', Wired & Wireless App Connect, Voice control, ...
De catalogusprijs bedraagt 49.296 euro, NU SLECHTS 46.595 euro BTW inclusief (38.509 euro +BTW). BIJ GARAGE DECLERCK GEEN AFLEVERINGSKOSTEN TE BETALEN !!!
Deze PRACHTIGE GOLF GTI is ONMIDDELLIJK BESCHIKBAAR !!! (normale leveringstermijn ca.14 maanden).
Garage Declerck is onafhankelijk VOLKSWAGEN VERDELER met eigen werkplaatsen mechaniek en koetswerkafdeling.
Meer info bel 09/225 77 55. Extra foto's en volledig overzicht declerckgent.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.