Volkswagen Golf 1.4 eHybrid 245pk GTE DSG Matrix LED Virtual Cockpit Navi Discover Media Apple Carplay/Android Camera 18 Bakersfield ACC ECC Light Assist La
€ 27.950,-
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid 245pk GTE DSG Matrix LED Virtual Cockpit Navi Discover Media Apple Carplay/Android Camera 18 Bakersfield ACC ECC Light Assist La
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HPL Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bocholtzerweg 28 |
Postcode | 6369 TH |
Plaats | Simpelveld |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44830767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hplautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Deze VW Golf 1.4 eHybrid GTE DSG verkeert zowel technisch als optisch in top conditie.
Wij hebben deze auto kunnen overnemen rechtstreeks van de eerste eigenaar, een absolute VW liefhebber. Naast deze GTE stond er ook een Golf 7 R en een dikke Bulli Multivan voor de deur.
De gehele onderhoudshistorie is aanwezig en uiteraard kompleet. De laatste onderhoudsbeurt is in april jl gedaan. Bovendien heeft de auto verlengde fabrieksgarantie t/m 06-2025.
Bij binnenkomst hebben wij de auto geheel nagekeken. Uiteraard hebben we de auto helemaal gereconditioneerd.
Gegarandeerd geheel originele lak en vier puntgave velgen.
Financiering of lease behoren ook tot de mogelijkheden.
Alvorens de auto te komen bezichtigen, willen wij u vriendelijk verzoeken vooraf telefonisch een afspraak te maken.
Overige mogelijkheden:
HPL zoekt uw auto naar wens tegen een zeer scherpe prijs. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
= Meer informatie =
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Modelreeks: sep 2020 - mrt 2023
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Wij hebben bewust gekozen voor een scherpe prijsstelling. Heeft u elders een auto gezien die volgens u vergelijkbaar is en toch minder kost, dan kijken wij graag met u mee of dit inderdaad het geval is en er geen belangrijke zaken missen of er iets anders met de elders aangeboden auto is. Wij hebben zo al veel miskopen helpen voorkomen en zijn u ook graag van dienst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.