Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE / AUTOMAAT/ 245 PK/ PARK. SENSOREN/ LED/ STOEL EN STUUR VERWARM./ ADAPT. CRUISE/ APP CONNECT/ CLIMA/ DAB/ 18 LMV/
€ 27.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 27-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.517 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE / AUTOMAAT/ 245 PK/ PARK. SENSOREN/ LED/ STOEL EN STUUR VERWARM./ ADAPT. CRUISE/ APP CONNECT/ CLIMA/ DAB/ 18 LMV/
€ 27.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.517 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Honselersdijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 8 |
Postcode | 2675 BC |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 639850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.honsel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - jun 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 25 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Het stijlvolle design van deze auto, de elegante contouren, zijn onmiskenbare rijcomfort en zijn krachtige motor maken van deze Volkswagen Golf een auto die je met trots zult bezitten. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, zwarte hemelbekleding, getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Wat ook opvalt, is de strakke en overzichtelijke informatie die het digitale dashboard levert. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het navigatiesysteem. Deze auto is voorzien van kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel.
Een voor u "nieuwe" auto kopen doet u hoogstwaarschijnlijk niet dagelijks. Veel aanbod en (vaak) het gebrek aan transparantie, maken uw zoektocht er niet makkelijker op.
Bij Wittebrug | Occasions weet
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.