Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE / AUTOMAAT/ 245 PK/ PARK. SENSOREN/ MATRIX/ STOEL EN STUUR VERWARM./ ADAPT. CRUISE/ APP CONNECT/ CLIMA/ DAB/ 18 LMV/
€ 27.450,-
Bouwjaar | 19-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.094 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE / AUTOMAAT/ 245 PK/ PARK. SENSOREN/ MATRIX/ STOEL EN STUUR VERWARM./ ADAPT. CRUISE/ APP CONNECT/ CLIMA/ DAB/ 18 LMV/
€ 27.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.094 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Honselersdijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 8 |
Postcode | 2675 BC |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 639850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.honsel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,5 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Leaseprijs: private lease vanaf € 739 p/m (60 maanden, 5.000 km); full operational lease vanaf € 624 p/m (60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Van uw nieuwe auto verlangt u rijplezier, maar ook optimaal comfort en veiligheid. Daarom is de Volkswagen Golf de auto die u zoekt. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf is een dealeronderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. De slimme koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-verlichting. Altijd maximaal zicht, nooit verblinding bij de tegenligger. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, zwarte hemelbekleding, getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Omdat goed geïnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.