Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE Pano/Camera/Led/Adaptief Cruise

€ 27.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.916 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE Pano/Camera/Led/Adaptief Cruise


€ 27.750,-

Algemeen

Bouwjaar 26-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.916 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam PK Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mechelaarstraat 15F
Postcode 4903 RE
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23962101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,645161290323 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Met zijn veelzijdigheid biedt deze Volkswagen Golf u talloze mogelijkheden. Want hij is krachtig en robuust, maar tegelijk biedt hij een ruim en comfortabel interieur. Zijn veiligheidsvoorzieningen zijn uitstekend, maar niettemin biedt hij ook geweldige rijeigenschappen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten u en uw bijrijder altijd goed! Fun en functie wordt samengebracht in het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. De koplampen zijn voorzien van de allernieuwste lichttechnologie: matrix LED-verlichting. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. De conditie van deze auto is 24/7 inzichtelijk dankzij Connected Services. De uitrusting van deze auto is met navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst behoorlijk compleet.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie