vorige 23 van 35.314 volgende

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style / AUTOMAAT/ PARK. SENSOREN/ MATRIX/ MEMORY SEATS/ ERGO ACTIVE SEATS/ STOEL EN STUUR VERWARM./ ADAPT. CRUISE/ APP CONNECT/ NAVI/ CLIM

€ 25.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 34.709 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style / AUTOMAAT/ PARK. SENSOREN/ MATRIX/ MEMORY SEATS/ ERGO ACTIVE SEATS/ STOEL EN STUUR VERWARM./ ADAPT. CRUISE/ APP CONNECT/ NAVI/ CLIM


€ 25.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 34.709 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Honselersdijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 8
Postcode 2675 BC
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 639850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.honsel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - dec 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Aanwezige accu: gekocht

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

De vijfde deur achter is niet alleen handig, deze hatchback is ook een stuk lichter dan een SUV of sedan. Dat scheelt! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. De kwaliteit van de matrix LED-verlichting geeft het gevoel dat u bij daglicht rijdt. Tot de voorzieningen van deze auto behoren in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Voor het overzicht tijdens iedere rit is deze Volkswagen Golf voorzien van een gemakkelijk afleesbaar digitaal dashboard. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem, via knoppen op het stuur en middels spraakbediening. DAB-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Ziet u een tegenligger over het hoofd, d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie