vorige 14 van 35.328 volgende

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style Memory | Massage stoel | Camera

€ 25.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.409 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style Memory | Massage stoel | Camera


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 76.409 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cars Completed
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weversveld 47A
Postcode 7031 CP
Plaats Wehl
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83971037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carscompleted.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 71 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 23 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; RDW-leges, Wettelijke garantie
- Bovag 12 maanden (€ 895 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
- Halve tank brandstof
- Professioneel poetsen van de auto binnen / buiten
- Direct vervangend vervoer bij garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Geen nieuwe APK

Vooruitstrevende techniek, markante vormgeving, uitgerust met tal van veiligheidsvoorzieningen en bovendien een genot om mee te rijden: dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. Deze Golf is niet alleen een stijlvolle auto maar ook comfortabel en efficiënt. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De hybride motor combineert een elektromotor met een verbrandingsmotor. U kunt dus kiezen. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen en laat jullie bloedsomloop stimuleren door de massagefunctie. Een ommetje of een lange trip? De comfortstoelen zorgen elke keer voor een goede zithouding! Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Ook 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.

Rij- en route-info wordt perfect in beeld gebracht door het digitale dashboard. Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie